2010. június 30., szerda

Újra itthon...




Sziasztok!

Hazaértem, mint a címből is észre vehetitek. Igen, újra a hazai légtérben! :)
Köszönöm, a jókívánságokat, az üzeneteket, egyebeket! Jól esett, hogy gondoltok rám! :)
A pályázatra is szépen jövögetnek a jelentkezők, érkezgetnek a novellák!
Ezzel próbáltam húzni egy kicsit az időt, de gondolom titeket jobban érdekelnek a frissel kapcsolatos infók.
A természet a legjobb ihletadó, azt kell mondjam. Eddig is tudtam, de most ismételten bebizonyosodott. Hiába próbáltam kiüríteni az agyamat, újabb és újabb ötletek jutottak az eszembe. Folytatásokat gondoltam ki egyes történeteknél (legfőképp pmsz) és már csak meg kellene írnom. De sajnos időhiányban szenvedek, mint szinte mindig, így lassabban folyik a dolog, mint gondoltam. Tehát fogok frisselgetni, de nem mondok biztosat, hogy mikor.
Egy pmsz-t és egy sunrise-t mindenképpen be akarok iktatni a heti programba, aztán majd ha lesz időm, akkor egy do you know me really frisset is.


Majd írok még!
Csók: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek