2010. június 19., szombat

Érzések + hírek

Hy mindenki!

Először is büszkén közölném veletek, hogy feltettem egy PMSZ frisset! Olvassátok el! ;)

Ezzel kapcsolatban mesélnék egy kicsit... Az a helyzet, hogy most érzem úgy, (röpke 8 hónap aktív írás után) hogy végre révbe értem. Most érzem a PMSz-szel kapcsolatban, hogy helyes úton járok. Kialakítottam egy szituációt, és több szálat mozgatok. Az események sokkal inkább összefüggenek, és sokkal jobb így. Legalábbis én most már sokkal szívesebben ülök le PMSz-t írni, mint ezelőtt. Ennek nagyon örülök, mert úgy érzem, sínen vagyok! :)

Sunrise...
Sajnos ezzel a ficcel kapcsolatban még nincsen ilyen érzésem. Talán azért, mert egy keretet kell kitöltenem, így korlátozottabbak a lehetőségeim és az eszközeim. Próbálom színessé és érdekessé tenni (több kevesebb sikerrel), de nagy csodát ne várjatok. Próbálok aranyútra vetődni, de ehhez talán még kevés a tudományom. Talán nagy fába vágtam a fejszémet, de ígérem, ha addig élek is, ki fogom vágni ezt a hatalmas tölgyet! :)

Ezek voltak az érzések, most pedig jönnek a hírek....
Jó volt a sejtésetek, nem pozitív hírek, hiszen a híradóban se látunk soha vidám infókat.
Ismét a vállamra veszem az országhatárokat, és két hétig vissza se térek. Ez azt jelenti, hogy frissre ilyenkor ne számítsatok. Nem tudtam megoldani, hogy előre megírt fejezeteket valaki más feltegye helyettem, így hát kénytelenek lesztek várni. Ilyenkor mindig bennem van a félsz, hogy valaki nem akar várni, és "ha most nem, akkor inkább soha se!" alapon elhagyja az olvasók táborát. :(
Remélem ilyenre nem fog sor kerülni, de mindig fenáll az eshetősége... sajnos :(
Talán marad néhány hű olvasóm, akik szívesen töltik nélkülem is a blogon szabadidejüket. Esetleg visszaolvasni pár régebbi fejezetet, vagy éppen a Terrának szánt meglepetésen végigrágni magukat.
Két hét múlva ugyanitt találkozunk! ;) :)


Ui.: Ne felejtsétek el, hogy a pályázat még mindig érvényben van, és Július 25-éig várom a műveket! :) (Halálos gyönyörűség és Zafír gyémánt! )

Arriva derci! Good by! Auf Wiedersehen! Astala vista! Valete! على رؤية من جهة أخرى! Sur la vue d'autre part! に一方で見て!
Viszlát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek