2010. július 9., péntek

Frissek!



Hy all!

Híreim vannak! Fent a Sunrise friss, végre megbírkóztam vele! :) *büszkefej*
És fent van a Vérbeli Vámpír negyedik fejezete is!
Még nem tudom mi lesz a következő frissítési alany, attól függ, mire lesz időm.

Egy kis könyvajánlást is beillesztenék ide, mert úgy hiszem, megérdemli.
Hallottatok már Jane Austenről? Esetleg a Büszkeség és balítélet c. könyvről?
Hát, akkor most hallotok!
Kivételesen jó könyvnek tartom, sőt most az alkonyat saga utáni előkelő ezüsthelyre került!
A hölgy az 1800-as évek elején élt, ennek megfelelően abban a korban játszódik a könyv, Angliában. Bálok, pompa, hintók, teák stb.
Igazából az elején sokat gondolkodtam, hogy most ki is a főszereplő? Hiszen a könyv E/3-ban írja le a történetet. Engem magával ragadott a könyv varázsa, a szereplők, és a helyszínek érdekessége. Az a fajta udvariasság és illem jellemzi az összes megnyilvánulásukat, ami egy burokba zárja elméjüket. Nagyon nehéz kiismerni bárkit is, hiszen nem feltétlen a saját véleményüket mondják, hanem azt, amit az illem megkövetel. Engem, ami nagyon megfogott, hogy Jane Austen úgy kutyulta a szálakat, mire a könyv háromnegyedét már megemésztettem, mégsem tudtam elképzelni se, hogy mi lesz a vége!
Ez számomra nagyon fontos, hiszen nem sablonos, előre kitalálható történetet lapozgattam. Nem is tudom rendesen szavakba önteni milyen mély pozitív érzelmeket öntött belém ez a könyv, de feltétlenül ajánlom mindenkinek!

Aki elolvasta, egy rövid kis üzenet, vélemény: Team Darcy! :)


Pusszantalak és jó nyarat! :)
Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek