2010. június 1., kedd

Pályázat, friss


Sziasztok!

Először is, Gianna Swan hirdetett egy pályázatot, amelyen én is elindultam.
A novella címe: Téli Álomséta.
Ma éjféltől (2010.júni.1.) lehet elérni, elolvasni, megnézni, az alábbi oldalon:


Nagyon örülnék, ha szavaznátok rám! :)

Másik dolog, pedig a friss. Most, hogy végre levizsgáztam, több szabadidőm jut a foghíjas órarendek miatt. Erre a hétre terveztem végre egy PMSZ frisset, egy Do you know me really? frisset. Ami még belefér azt pedig felrakom.

Harmadik dolog, (hű de hosszú lista xD) két barátnőmmel új blogot indítottunk, amin egy Robert Pattinson fanfiction lesz olvasható. Egyenlőre az első író (Agnyesz) fejezete van fent, de ma, vagy holnap felkerül az én fejezetem is, azt is érdemes lenne elolvasnotok! :)


Kb. ennyi, majd jelentkezem, ha van valami.


Véres pusszantás: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek