2010. március 25., csütörtök

Díj



Szabályok:

1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!

2.) Tedd ki a logót a blogodra!

3.) Írj magadról 7 dolgot!

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!

5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


7 dolog rólam:

1.) Ember vagyok... Tehát hibázom, de vannak jó dolgok is az életemben. Sajnálom, de monstanában nagyon el vagyok maradva a frisseléssel. Kevés az időm, ez amiatt van. Nem szeretném elhanyagolni a blogokat, de az a helyzet, hogy van egy életem is, amit élnem kell.

2.) Imádok táncolni, sportolni.

3.) Szeretem az állatokat, nagy macska- és kutyabolond vagyok. :)

4.) Szeretem a Twilight Saga-t.

5.) Szeretek lustálkodni, hiszen azt is kell... :)

6.) A Macsek becenevem az iskolából jött. Az osztályfőnököm nevezett el Macseknek, mert olyan "macska szemeim" vannak. Ez úgy rajtam maradt, elég ritkán használom az igazi nevemet.

7.)Néha hiperaktív vagyok. Egy-egy mondattól, mosolytól, beszélgetéstől teljesen fel tudok dobódni, aztán pörgök úgy, hogy ihaj :) Egy profi futó nem érne utól. ;)

Köszönöm a díjat: Hencinek :http://alkonyat-newmoon-eclipse.blogspot.com

Akiknek tovább adom:

2 megjegyzés:

  1. Helló!
    Csak annyit szeretnék kommentálin, hogy tökre megértelek és tök jó, hogy fel tudtad mérni mi a jó! És Jó utazást! Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az utóbbi időben elég sokat olvasok Alkonyatos történeteket. A Te írásod azon kevesek közé tartozik amiknek várom a folytatását. DE tökéletesen megértem, hogy a való életben lévő, élő emberek a legfontosabbak számodra. Ha valaki sokáig él fantáziavilágban elveszik a valóság. Aki nem ért meg és megsértődik, mert néhány hétig nincs friss írás fent, az az ember nem is érdemli meg, hogy írj neki. (az önző és haragos emberekre senkinek nincs szüksége).
    Remélem gyorsan eltelik az a pár hét és írhatok neked a fejezetek után komit is.
    Érezd jól magad a valóságban is.

    VálaszTörlés

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek