2010. március 26., péntek

Nem így terveztem... :S

Helló kedves mindenki!


Nem kertelek, satöbbi rögtön belevágok a közepébe.
Az a helyzet, hogy nem leszek cirka két-három hétig gépközelben...
Ez nem egy jó hír a frisselés szempontjából, és nem is így terveztem ezt az egészet. Arra gondoltam, hogy megírok előre jópár fejezetet, és nélkülem is mehet a meló addig. De ezt nem sikerült teljesítenem, sajnálom. Nem magyarázkodni akarok vagy ilyesmi, hiszen nem a blogolásból áll az életem, és ez mindig is így lesz. Mindig a második, és így tovább lejjebbi helyre szorul.
Igen, én is emberből vagyok, nekem is van életem. Ezt az életet kicsit nagyon elhanyagoltam, sajnos. Emberileg más lettem az írás által, de ezt így ilyen formában nem fogom tudni tartani.
Végre sikerült kitisztítanom a fejemet, és látom az igazi értékeket.
A saját életem figyelmet követelt, és ezt meg is kapja tőlem... Mostanában egyébként sem volt kedvem írni, valahogy egyre távolabb állt tőlem. Leültem, ránéztem a laptopra, és kelletlen fintor ült az arcomra, tudva, hogy írnom kéne... Ám, mégsem vettem elő, inkább mentem a barátaimmal fagyizni, kosarazni, stb...
Felelősségem van a blogok után/iránt, viszont nem hagyhatom, hogy elszigeteljenek a világtól. Valamiféle magyarázattal kellett, hogy szolgáljak, ugyan eszem ágában sem volt szó nélkül bezárni, de ha több hétig nem frisselek és semmilyen nyomot nem hagyok, az enyhén szólva pofátlanság lett volna.
Lehet, hogy sokaknak nem tetszik a mostani hozzáállásom, de különösképpen nem zavar. Azt gondol, amit akar. Én így döntöttem.

Tehát:
Valószínűsíthetően három hétig nem megyek gépközelbe, olyannyira, hogy az országban sem leszek, szóval frisselést ne nagyon várjatok.
Természetesen a komiknak mindig örülök, bár csekély az esély, hogy ezek után bárki is küldene.
Na, ennyi lenne.....
Ha valakinek nem tetszik lehet reklamálni...


Majd jelentkezem, és további információkkal látlak el benneteket, de per pillanat többel nem szolgálhatok.

Puszi, arriva derci : Wedó

1 megjegyzés:

  1. van egy kis meglepim:)
    kérlek nézz be:
    http://rita-twiligtfanfic.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek