2010. február 21., vasárnap

Halle luja!

Hello kedves mindeki! :)

Visszatértem! juppíí xD

Úgy érzem, hogy kellett ez a kis szünet, különben hamar összeomlottam volna :S
De semmi gáz, rendben vagyok ;)

Az összes linkcserét elintéztem, és köszönöm azoknak, akik a távollétemben is jártak a blogokon.

Úgy néz ki lesz egy kis meglepetésem... :) de hogy mi, azt még nem árulom el :) *muhahaha- gonoszan vigyorgó fej*

Mivel is kezdjük a frisselést? hm...

Legyen egy friss és ropogós Sunrise,
egy Dream Edward fejezet. :)
Tudom-tudom... bocsi, de a dream edwarddal nagyon el vagyok maradva... :( 5hete volt legutoljára friss, ha jól számoltam :S:(
Bocsesz! kicsit felpörgetjük a dolgot!

A továbbiakról majd később....

Puszi: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek