2010. február 23., kedd

Háhááá! :) komihatár! :(

Hy gyerekek!

Rossz, meg jó hírem is akad :)

Hamarabb fent a FÉ friss! plusz egy kis meglepetés novella oda :$ :) (L)

Rossz hír...:
Hát emberek, én igazán sajnálom. Az RSz-ről lenne szó... :-/
15-15 megjegyzés jött az első két fejezethez. (ebben benne vannak, a válaszkomijaim!!)
A 3. fejezethez (az enyéimmel együtt) 7darab komment van bejegyezve.
Nem tetszett? :O Rossz?? Mert akkor nem folytatom tovább, köszönöm szépen feleslegesen nem dolgozom. Van nekem elég frisselni valóm, nem lenne probléma, ha egy zsákot leemelnének a vállamról... :/

Tehát, 9 és 10 megjegyzés érkezett tőletek. Ha kértek folytatást, azaz írjam meg a 4. egyben befejező fejezetet, akkor 11 kommentet kérek. Egy embernek csak 1x érvényes a megjegyzése.
Most 4 komment van, tehát már csak hetet kell összedobnotok!

Minél tovább húzzátok, annál később kerül a következő...
(ne engem szidjatok! köszönjétek meg a "lusta olvasóknak", akik nem írtak komit.)

Köszönöm szépen Tesómnak, hogy elküldte az Evermore 3. részének, a Shadowlandnak a kalózfordítását! Lesz mit olvasnom, amíg komikra várok, és ahh! :) Imádom azt a könyvsorozatot!!!! Love my Oja!!! (L)

csak azért mondtam hogy irígykedjetek! ;) De akinek van elég mersze az e-mailban elkérheti... :)



Puszi: Wedó

4 megjegyzés:

  1. Kedves Wedó!
    Ritkán járok erre, és lehet, hogy nem is kellene írnom, de annyiszor akartam már, hogy mégis megteszem.

    Főleg, mert nagy örömmel olvasgattam a New Moon történetének Alice-féle szemszögét, az meg már az én bajom, hogy sokkal inkább érdekelne a Bellával közös kaland Olaszországban, Edward megmentéséért, mint az addig tartó kiesett félév. De sebaj, mert kalandos a történet, élénk a fantáziád, és vélető fiatal korod ellenére érdekesen írsz!

    Azt is megértem, hogy várod a visszajelzéseket. Na, persze. Mindenki vágyik egy kis bíztatásra. Az megint más kérdés, hogy a "komi" kifejezés már bántja a szemem, a "komihatárt" pedig egy durcás kamasz zsarolós hisztijének érzem. Tényleg bocs.

    Szerintem ne másnak írj. Magadnak, a magad öröméért. A blogstatisztikákból persze láthatod, mennyien követnek, egyes oldalaidnak nő vagy csökken a látogatottsága, és azért ebből leolvasható, hogy tetszenek-e az írásaid, és visszajárnak értük vagy sem. De tényleg ez a lényeg? Nem az érzés? Az alkotás öröme? A saját és mások szórakoztatása?

    Tényleg érdemes ezt elrontani azzal, hogy durcásan követeled a visszajelzéseket és nem írsz addig, míg meghatározott számú üzenetet nem kapsz??? Talán választ sem várok, csak annyit, hogy gondolkodj el ezen. Semmi bántó szándékom nincs. Becs'szó.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Renáta!
    Tökéletesen igazad van! :)
    Nem fogok magyarázkodni, de így belegondolva tényleg olyannak tűnik. xD Durcás kamasz :D ez aranyos, és tökéletesen átlátod a helyzetet.
    Az a helyzet, hogy imádok írni. Nagyon-nagyon, és boldogság minden sor, amit leírok. Szeretek adni az embereknek legyen az ismerős, ismeretlen.
    Ez a komihatár dolog... hát tényleg olyasmi mint egy durcás kamasz zsarolása XD
    Igazából az én önbizalmam elég ingatag talajon áll. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy el kell halmozni dícsérettel, csak hiányzik néha, hogy valaki felpofozzon, és emlékeztessen, arra amit eddig tettem, ahova eddig jutottam.
    Édesanyám is (mint kiderültö) szokott errefelé nézelődni és ő is kérdőre vont. Hát igazából csak egy lelki fröccs kellett volna nekem, és nagyon nem volt erőm.
    Azt gondolom, hogy igazad van. Mindenben.
    Hát ezt is kipróbáltuk... :P
    Ettől függetlenül megvan a 11 kommentár így hamarosan felkerül a következő fejezet.
    MEntségemre szolgáljon, hogy csak az hibázik, aki dolgozik. Tehát, én követek el hibákat, nem is keveset, de ha azt az időt, amit írással töltök TV-zésre fordítanám, akkor nem lenne ilyen probléma. Nem csak probléma, blog se lenne, és én sem ismertem volna meg az írás felemelően csodálatos érzését.

    Köszi, puszi: Wedó

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Örülök, hogy nem vetted rossz néven a megjegyzésemet!
    Persze. Az ember attól ember, hogy követ el hibákat. De attól lesz több talán, ha tudja azokat javítani, vagy továbblépve később másképp csinálni. Szóval semmi gond :)

    Csak ne légy türelmetlen, se magaddal, se mással, és írj nagyon sokat, mert érdemes írnod. Igyekszek majd egy-egy laikus olvasói véleménnyel is visszajelezni :)

    Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Drága Renáta!:)

    Igen, próbálom javítgatni a hibáimat, satöbbi.
    Próbálgatok türelmes lenni (A), mint látod nem mindig sikerül... (A)
    Ezen is van még mit javítanom :)
    Köszönöm szépen! :)

    Puszi: Wedó

    VálaszTörlés

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek