2010. augusztus 4., szerda

New Story!

Sziasztok!
Mint a cím is mutatja, valami újdonsággal készültem nektek.
A két kedvencet mostam össze. A The Vampire Diaries, azaz a Vámpírnaplók és a Twilight Saga, azaz az Alkonyat sorozat kerül terítékre. Ezt a két csodás történetet, raktam össze. Megszületett az új helyszín, Mystic Forks. A sztorim is ezt a címet viseli.
A banner már ott sorakozik a többi közt, a bejegyzésből pedig itt tudjátok elérni:


A többi infó az oldalon!

Frissek:
"Do you know me really?" friss fent, dupla, ahogy szoktam.
A Pokol Mélyi Szerelem friss fent, olvassátok!
A Sunrise már egész tűrhető állapotban van, nemsokára hozom azt is!
A Vérbeli Vámpír-on még nincs fent a friss, ez Agnyesz reszortja, csak a következővel jövök majd én...


Pusszantás: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek