2010. május 13., csütörtök

Frissek, infók... segítség :)

Sziasztok!

Arra jutottam, hogy nem leszek bunkó. Először is mesélek. :)
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy vizsgám. Remélem jól sikerült, irodalomból kellett kétoldalas fogalmazást írni másfél óra alatt. Sajnos csak a piszkozatom lett teljesen készen, a beadandót másfél oldal lett körül belül. Állítólag a piszkozatot is figyelembe veszik, mivel be kellett adni. Reméljük a legjobbakat :$

Miért nincs mostanában friss?
Az oka egyszerű, nos nincs 3 hetem a szóbeli vizsgámig. :S Kevés az időőőőő :S Ráadásul az első napon vizsgázom, tehát kevesebb időm van, bár jobb túlesni hamarabb a dolgokon, mint a végtelenségig húzni. Junius 1-én fogok reggel vizsgázni, úgyhogy kérlek, hogy gondoljatok rám délelőtt, és szorítsatok értem :) :$
Tanultam a memoritereket, tételeket, ezért nem volt időm fejezeteket gyártani. A PMSZ-ből megvan egy kicsit több, mint 1 oldal, ez még korántsincs készen, pofátlanság lenne egy 2 oldalas fejezetet kirakni most, hogy az ötvenes bronzhatárt (rendszeres olvasók száma) túlléptük. Mostmár sokkal több fenntartásom van magammal szemben a fejezetek színvonalát, terjedelmét illetően. Majd meglátom mikor, és hogyan tudok rá időt szakítani. Remélem hétvégén tudok frisselni, ha minden jól megy akkor vasárnap felrakom.

Mit tervezek a fejezetbe? avagy egy kis kedvcsináló...
"Az ágyra heveredtem, magammal húzva Edwardot. Egyik kezét végig fogtam, míg ő a másikkal, a hajammal játszott. Elmélyülten néztem a kezén lévő mélyedéseket, gödröcskéket.
– Köhöm… Mondani akartál valamit – emlékeztetett Jake, ezzel kirángatva a gondolataim közül. Felpillantottam Edward fehér arcára, ami talán még halványabb volt a kislámpám gyér fényében. – Igen – kezdett bele szerelmem elmélázva, miközben egy hajtincsemet nézegette. – Úgy gondolom, hogy magyarázattal tartozom, de azt tisztázzuk, hogy nincs okom mentegetőzésre."



Puszi: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek