2010. április 28., szerda

Meglepetés! :)

Drága mindenki!
Szeretnék egy röpke, 18 oldalnyi meglepetéssel szolgálni nektek. Mint észre vettétek az RSz oldalon volt egy "verseny". Dalcímeket, vagy részleteket rejtettem el a fejezetekben. Az egyetlen ember, aki bármit is tippelt az Terra volt. Volt egy-kettő, amit nem helyesen, de a nagyját eltalálta.Mivel egyedül ő pályázott, nagyobb szabású nyereményt kap, mint eredetileg terveztem.Egy "közvélemény kutató" e-mail keretében megtudtam, hogy melyik kötetből, melyik a kedvenc fejezete, és kinek a szemszögéből olvasná még szívesen. Természetesen ez egy ártatlan füllentés volt, (remélem nem bánod) mert a te kedvencedet megírtam. Egy külön blogot kap tőlem ajándékba, amin a kedvenc fejezete olvasható.

Készítettem két bannert, de nem tudom melyik a jobb, ezért a ti döntésetekre bízom! A fenti panelben kérlek szavazzátok meg, melyik a jobb.
1.banner:

2.banner:



Addig is ezen a címen olvashatjátok az ajándékomat: http://terra-wedo.blogspot.com/


Pussz: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek