2009. december 25., péntek

Karácsony, pályázatok

Sziasztok!

Kinek mit hozott a jézuska az Edwardfa alá? xD
Remélem mindenki azt kapta, amire vágyott.
Nállam ez teljes mértékben igaz! :D
Kaptam egy Team Edward-os tatyót, amin rajta van a cullen oroszlán, és Ed.
Volt még a fa alatt egy fülbevaló szett, amiben 3 pár fülbi volt. 1. pár a cullen címer, 2. pár kristályszív, olyan, mint amit Bella kapott Edwardtól az Eclipse-ben. :P 3. pár farkasfej, olyan szép... :D
Nekem twilight-os karácsonyom volt, de még nincsen vége az ünnepeknek! xD
Nektek mit hozott a jézuska? :D

Pályázatok!

Mint említettem már, indultam a bellablog novellaíró versenyén. Eredményt nem értem el, de nem vagyok elkeseredve, ez egy jó tapasztalat volt, és felmértem a körülöttem lévő helyzetet. Kérlek benneteket, hogy a közönség-díj miatt, szavazzatok rám!
Itt lehet szavazni, bal alsó sarokba a neveteket, és klikk a második rublika az én nevem, azt jelöljétek meg. Link: http://www.doodle.com/gshvpy9kpaanecff

Másik pályázat:
Zsuzsii, és Bella hirdettek szintén egy novellaíró versenyt. Ez nem alkonyatos témakör, de én személy szerint látok benne fantáziát.
Találkozol önmagaddal. Csalódsz benne? Sikerült megvalósítani az elképezléseidet?
Itt megnézhetitek, vagy itt a linkcím: http://bellazsuzsiipalyazat.blogspot.com/

Komikat szeretnék még mindig kérni, ha elolvastátok a fejezetek dobjatok meg egy megjegyzéssel. :P

Reménykedem, hogy valaki szán rám pár percet, és elmondja a véleményét... :/

Előre is köszönöm!
Pusi: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek