2010. január 19., kedd

Újra itt :)

Sziasztok!
Ismételten itt vagyok, a pillanatnyi pihinek vége!
Olyannyira vége, hogy ezen a héten pénteken FRISS a Pokol Mélyi Szerelem-ből!
Megpróbálok beiktatni egy My life, illetve egy Dream Edward frisset, is de ez nem biztos.

Új blogot nyitottam.
Sokan kérleltek a Sunrise oldalamon, ahol Jubiláltunk, hogy írjam tovább az ottani novellát. Ez még nagyon megjegyzésfüggő, ezért nyitottam egy oldalt, ahol megnézhetitek csak ezt. Írjátok meg, érdemes-e, illetőleg, ti szeretnétek-e folytatást.

Tartalma:
Breaking Dawn, Edward szemszögéből, Nessie születése.

Sunrise oldalon kaptam sok pozitív visszajelzést, és ezt nagyon köszönöm, de én mindenkinek a véleményére kíváncsi lennék.
Most arrafelé dől bennem, hogy továbbírom, de kellene a megerősítés...

Banner a chat alatt!

Puszi: Wedó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Twilight - Alkonyat idézetek Twilight - Alkonyat idézetek